Manchester United, The Coca-Cola Company ile üç yıllık yeni bir iş birliği anlaşması imzaladığını duyurdu. Bu anlaşma kapsamında Coca-Cola, kulübün Birleşik Krallık ve Avrupa’daki Resmi Gazlı İçecek Ortağı oldu.

Ortaklık; maç günlerinde ve taraftar etkinliklerinde Coca-Cola markasının öne çıkmasını, Old Trafford ve diğer alanlarda taraftarlara ideal içecek deneyimi sunulmasını sağlayacak. Anlaşma; Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Diet Coke, Fanta, Fanta Zero, Sprite, Sprite Zero, Dr Pepper ve Dr Pepper Zero markaları için satış haklarını da kapsıyor.

Sezonun açılış maçında (Arsenal karşılaşması) Old Trafford W1 otoparkında hizmete girecek yeni Pop-Up Pub alanında taraftarlar Coca-Cola ürünlerini deneyimleyebilecek.

Manchester United ve Coca-Cola, taraftarları kulübe daha da yakınlaştırmak için etkileyici aktivasyonlar, dijital içerikler ve topluluk odaklı projeler geliştirecek. Bu çalışmalar, Birleşik Krallık ve Avrupa genelinde taraftarlar için unutulmaz deneyimler yaratmayı ve “Drink it In” temasıyla özel anlar sunmayı hedefliyor.

Manchester United Ticari İşler Direktörü Marc Armstrong şunları söyledi:
“Coca-Cola ve Manchester United, insanları bir araya getirme konusunda köklü bir geçmişe sahip, dünyanın en ikonik markalarından ikisi. Bu iş birliği, Old Trafford’daki maç günü ikramlarının ötesine geçerek, taraftarlarımızı kulübe yenilikçi ve etkili yollarla bağlayacak unutulmaz deneyimler yaratacak.”

Coca-Cola Kıdemli Pazarlama Direktörü Elodie Peribere ise şu ifadeleri kullandı:
“Manchester United, dünya futbolunun en ikonik kulüplerinden biri; mükemmellik mirasına ve nesilleri kapsayan bir taraftar kitlesine sahip. Lider karbonatlı markalarımızla, taraftarlara ilham verici ve ferahlatıcı deneyimler sunmak için kulüple ortaklık yapmaktan gurur duyuyoruz.”

Bu anlaşma, Coca-Cola’nın Premier League ile devam eden lig çapındaki iş birliğini de tamamlayıcı nitelikte olup, markanın futbol taraftarlarıyla anlamlı bağlar kurma konusundaki kararlılığını pekiştiriyor.